######

 

 

Renault Clio R3 Maxi


 Podvozek:

o   Ocelová karoserie s vevařenou ochrannou konstrukcí firmy Matter
o   Vzduchové sání a zadní difuzor


Motor:

o   Renault F4R RS – 4 válec, 16V – 1998cc
o   Umístění: Vepředu, příčně
o   Vrtání x zdvih: 82.7 x 93 mm
o   Elektronika/zapalování: Magneti-Marelli built-in management system – SRT Elektronická řídicí jednotka
o   Výkon: 184kW (250bhp) pří 8,250rpm
o   Maximální točivý moment: 256Nm (25m.kg) při 5,400rpm
o   Maximální otáčky motoru: 8250 rpm


Převodovka a pohon

o   Typ: trakční
o   Převodovka: 6-ti stupňová sekvenční převodovka SADEV + zpátečka
o   Řazení joystickem pod volantem
o   Diferenciál typu ZF s omezenou svorností (kombinace ramp a třecích lamel)
o   Mechanická jednolamelová spojka


Nápravy a zavěšení

o   Přední: Pseudo-McPherson, nastavitelné tlumiče Öhlins
o   Zadní: Nastavitelné tlumiče Öhlins


Brzdy:

o   Přední: Vrtané brzdové kotouče, ø 330 mm (silnice) nebo ø 275 mm (off-road) a Brembo čtyřpístové třmeny
o   Zadní: 300mm brzdový kotouč, jednopístové třmeny
o   Hydraulická ruční brzda


Kola

o   Ráfky: Hliníkově 7×17’’ (asfalt) a 6×15’’ (šotolina)
o   Pneumatiky: BF Goodrich 200/50-17 (asfalt) nebo 17-65×15 (šotolina)


Rozměry, objem a váha

o   Délka: 3,986 mm
o   Šířka:2,020 mm
o   Váha: 1,480 mm
o   Rozvor náprav: 2,585 mm
o   CdA: 0,77
o   Objem palivové nádrže: 55 litrů
o   Hmotnost: 1,080 kg min

 

Honda Civic 1.6 VTI



Motor

o   Řadový zážehový atmosférický, celohliníkový blok a hlava válců
o   Počet válců: 4
o   Počet ventilů: 16
o   Výkon: 180 hp
o   Točivý moment: 170 Nm


Převodovka

o   přímo řazená pětistupňová, krátký převod 4.4, diferenciál s omezenou svorností či lamelový

·         Pohon na přední nápravu
·         Spojka keramická 200 mm
·         Podvozek: Proflex – plně nastavitelné (HighSpeed, LowSpeed regulace, regulace útlumu, výška)
·         Výbava: sedadla OMP, pásy, volant, hasící systém hliníkový mechanický OMP
·         Pneumatiky: Michelin, Pirelli

Facebook