





Renault Clio R3 Maxi
Podvozek:
o Ocelová karoserie s vevařenou ochrannou konstrukcí firmy Matter
o Vzduchové sání a zadní difuzor
Motor:
o Renault F4R RS – 4 válec, 16V – 1998cc
o Umístění: Vepředu, příčně
o Vrtání x zdvih: 82.7 x 93 mm
o Elektronika/zapalování: Magneti-Marelli built-in management system – SRT Elektronická řídicí jednotka
o Výkon: 184kW (250bhp) pří 8,250rpm
o Maximální točivý moment: 256Nm (25m.kg) při 5,400rpm
o Maximální otáčky motoru: 8250 rpm
Převodovka a pohon
o Typ: trakční
o Převodovka: 6-ti stupňová sekvenční převodovka SADEV + zpátečka
o Řazení joystickem pod volantem
o Diferenciál typu ZF s omezenou svorností (kombinace ramp a třecích lamel)
o Mechanická jednolamelová spojka
Nápravy a zavěšení
o Přední: Pseudo-McPherson, nastavitelné tlumiče Öhlins
o Zadní: Nastavitelné tlumiče Öhlins
Brzdy:
o Přední: Vrtané brzdové kotouče, ø 330 mm (silnice) nebo ø 275 mm (off-road) a Brembo čtyřpístové třmeny
o Zadní: 300mm brzdový kotouč, jednopístové třmeny
o Hydraulická ruční brzda
Kola
o Ráfky: Hliníkově 7×17’’ (asfalt) a 6×15’’ (šotolina)
o Pneumatiky: BF Goodrich 200/50-17 (asfalt) nebo 17-65×15 (šotolina)
Rozměry, objem a váha
o Délka: 3,986 mm
o Šířka:2,020 mm
o Váha: 1,480 mm
o Rozvor náprav: 2,585 mm
o CdA: 0,77
o Objem palivové nádrže: 55 litrů
o Hmotnost: 1,080 kg min
Honda Civic 1.6 VTI
Motor
o Řadový zážehový atmosférický, celohliníkový blok a hlava válců
o Počet válců: 4
o Počet ventilů: 16
o Výkon: 180 hp
o Točivý moment: 170 Nm
Převodovka
o přímo řazená pětistupňová, krátký převod 4.4, diferenciál s omezenou svorností či lamelový
· Pohon na přední nápravu
· Spojka keramická 200 mm
· Podvozek: Proflex – plně nastavitelné (HighSpeed, LowSpeed regulace, regulace útlumu, výška)
· Výbava: sedadla OMP, pásy, volant, hasící systém hliníkový mechanický OMP
· Pneumatiky: Michelin, Pirelli